نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات

تامین روشنایی راه پله و مشاعات در مجتمع های مسکونی امری ضروری است. این موضوع در ساختمان هایی که آسانسور ندارند هم، مهمتر می‌شود. همچنین همیشه روشن بودن لامپ نیز مقدار زیادی برق و انرژی مصرف می‌کند و خاموش و روشن کردن دائم هم باعث زودتر خراب شدن کلید و لامپ می‌شود. بهترین راه حل برای این مشکل در کنترل روشنایی راه‌پله، پارکینگ و مشاعات ، نصب سنسور و تایمر مشاعات می‌باشد. با نصب سنسور مشاعات بدون نیاز به کلید روشن و خاموش ، به محض رسیدن به هر بخش از مشاعات، نور همان منطقه اتوماتیک روشن می شود و با خروج از هر منطقه پس از لحظاتی دوباره برق خاموش شده و راه پله قبلی تاریک می شود. در ادامه با انواع خدمات نصب و تعمیر سنسور مشاعات ، چراغ چشمی سنسور دار و عوامل موثر بر قیمت نصب سنسور مشاعات می پردازیم.

خدمات نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات شامل چه مواردی است؟

شرکت الکتروتات با بیش از یک دهه تجربه در زمینه ارائه خدمات و تجهیزات برق و الکتریکی، به طور تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع سنسور و تایمر مشاعات فعالیت می‌کند. هدف ما ارتقای سطح آسایش، امنیت و زیبایی در ساختمان شما با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها است. خدمات ما شامل موارد زیر است:

نصب انواع سنسور در مشاعات

این خدمت شامل نصب انواع سنسورهای حرکتی در راه پله، پارکینگ، آسانسور و سایر بخش‌های مشترک ساختمان می‌شود که متخصصان الکتروتات با ارائه مشاوره در انتخاب بهترین نوع سنسور متناسب با نیاز هر بخش شما را کمک خواهند داد. الکتروتات همچنین عرضه کننده انواع سنسور ها نیز می‌باشد.

نصب انواع سنسور در مشاعات

نصب چراغ سنسور دار راه پله، مشاعات و پارکینگ

نصب انواع چراغ‌های سنسوردار LED، SMD و … با مصرف انرژی بهینه و همچنین تنظیم سنسور برای روشن شدن چراغ در زمان حضور افراد و خاموش شدن خودکار پس از ترک توسط متخصصان الکتروتات صورت می‌گیرد.

نصب سنسور حرکتی توکار و دیواری در مشاعات ساختمان

این خدمت شامل موارد زیر است:

  • نصب سنسورهای حرکتی توکار در سقف کاذب برای روشنایی راه پله و مشاعات
  • نصب سنسورهای حرکتی دیواری برای روشنایی محوطه‌های بیرونی مانند پارکینگ

تعمیر چراغ چشمی راه پله

این خدمت شامل موارد زیر است :

  • عیب یابی و تعمیر انواع چراغ‌های چشمی راه پله
  • تعویض لامپ، سنسور و سایر قطعات معیوب

تعمیر سنسور حرکتی راه پله و مشاعات

تعمیر سنسور حرکتی راه پله و مشاعات شامل عیب یابی و تعمیر انواع سنسورهای حرکتی و تنظیم مجدد سنسور در صورت نیاز می‌باشد.

عیب یابی، سیم کشی مجدد و تنظیمات سنسور راه پله سقفی

این خدمت شامل عیب یابی و رفع عیوب مربوط به سیم کشی و اتصالات سنسور و تنظیم دقیق سنسور برای عملکرد صحیح است.

عیب یابی، سیم کشی مجدد و تنظیمات سنسور راه پله سقفی

مزایا تعویض چراغ معمولی با چراغ های سنسور دار

تعویض چراغ معمولی با چراغ‌های سنسور دار امکانات بسیاری را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کند. این چراغ‌ها از ویژگی‌هایی مانند خودکار روشن و خاموش شدن در مقابل حرکت، صرفه‌جویی در مصرف برق و افزایش ایمنی بهره مندند. با تحرک و حضور افراد، چراغ‌های سنسور دار به تعداد نیازمند روشن می‌شوند و پس از مدت زمان مشخص بدون حرکت، خاموش خواهند شد. این امکانات نه‌تنها به کاهش هزینه‌های برق کمک می‌کنند بلکه در ایجاد محیطی امن‌تر و مناسب‌تر نیز نقش مهمی ایفا می‌کند. چراغ های سنسوردار الکتروتات با بهره گیری از فناوری های روز دنیا، مزایای متعددی را برای شما ارائه می دهند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • کاهش چشمگیر مصرف برق : چراغ های سنسوردار الکتروتات با روشن شدن خودکار در مواقع حضور افراد و خاموش شدن در زمان عدم استفاده، تا 80% در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کنند. این امر علاوه بر کاهش هزینه‌های انرژی، به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی نیز کمک شایانی می‌کند.
  • ارتقای امنیت محیط : روشنایی خودکار این چراغ ها در هنگام حضور افراد، عاملی بازدارنده برای سارقان و افراد سودجو محسوب می‌شود و امنیت محیط را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.
  • افزایش آسایش و سهولت استفاده : روشن شدن خودکار چراغ ها در هنگام ورود و خاموش شدن خودکار در زمان خروج، آسایش و سهولت استفاده از فضا را به طور چشمگیری ارتقا می‌بخشد.
  • افزایش طول عمر چراغ ها : چراغ های سنسوردار الکتروتات با کاهش تنش های الکتریکی ناشی از خاموش و روشن شدن مکرر، طول عمر چراغ ها را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند.
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی : این چراغ ها با طراحی و ساختار مقاوم، برای استفاده در فضای باز و شرایط آب و هوایی مختلف مناسب هستند.
  • تنوع در مدل و کارایی : الکتروتات طیف گسترده‌ای از چراغ های سنسوردار با سنسورهای مختلف و مدل های متنوع را ارائه می‌دهد تا نیازهای مختلف مشتریان را به بهترین شکل برآورده نماید.
  • زیبایی و جلوه ی بصری : چراغ های سنسوردار الکتروتات با طراحی مدرن و شیک، علاوه بر تامین روشنایی، به زیبایی و جلوه ی بصری محیط نیز می‌افزایند.

مراحل نصب و مشکلات و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات

نحوه‌ی که خدمات الکتروتات جلو می ‌رود به شرح زیر است:

مراحل نصب

این مراحل نصب توسط الکتروتات طی می‌شود:

  1. بازدید از محل و ارائه مشاوره به مشتری
  2. انتخاب و تهیه سنسور و تایمر مناسب
  3. نصب سنسور و تایمر طبق اصول ایمنی و فنی
  4. تنظیم و تست نهایی

مشکلات رایج

موارد زیر از جمله مشکلاتی است که الکتروتات آنها را رفع می‌کند:

  • عدم روشن شدن چراغ
  • روشن شدن چراغ در زمان عدم حضور افراد
  • تنظیم نامناسب سنسور
  • سوختن لامپ
  • ایراد در سیم کشی

تعمیر

تعمیراتی که توسط ما صورت می‌گیرد:

  • عیب یابی دقیق مشکل
  • تعویض قطعات معیوب
  • تنظیم مجدد سنسور و تایمر

قیمت نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات

قیمت خدمات نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات به عوامل مختلفی از جمله نوع سنسور، برند، محل نصب، میزان خرابی و … بستگی دارد و نمی‌توان قیمت ثابتی به آن اختصاص داد. هزینه نصب و تعمیر تحت تاثیر 2 عامل قیمت سنسور و اجرت نصب سنسور مشاعات است. برای تعمیرات نیز این قیمت به قطعه معیوب و نوع ایراد بستگی دارد. الکتروتات با ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی، خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

قیمت نصب و تعمیر سنسور و تایمر مشاعات

 

نحوه درخواست خدمات سنسور و تایمر مشاعات

برای درخواست و ثبت سفارش ، شما می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۳۳۹۳۴۰۷۴ بصورت تلفنی خدمات سنسور و تایمر مشاعات الکتروتات را درخواست کنید.

از جمله خدمات دیگر الکتروتات خدمت سیم کشی ساختمان است که میتوانید بیشتر در مورد آن اطلاعات کسب کنید.

سنسور و تایمر مشاعات چیست؟

سنسور و تایمر مشاعات ابزاری کاربردی برای روشنایی و خاموش کردن خودکار چراغ‌ها در بخش‌های مشترک ساختمان مانند راه پله، پارکینگ، آسانسور و … است. این سیستم با استفاده از سنسورهای مختلف مانند سنسور حرکتی حضور افراد یا خطرات احتمالی را تشخیص داده و فرمان روشن شدن یا خاموش شدن چراغ‌ها را صادر می‌کند. به طور کلی سنسور های مشاعات در چراغ های سقفی به حرکت و نور وابسته هستند.

سنسور و تایمر مشاعات چیست

مزایا و معایت نصب سنسور مشاعات

سنسور مشاعات مانند هر ابزار دیگری دارای مزایا و معایب خود است که در ادامه توضیح داده‌ایم:

مزایا نصب سنسور مشاعات:

  • صرفه جویی در مصرف انرژی : خاموش شدن خودکار چراغ‌ها در زمان عدم حضور افراد
  • افزایش امنیت : روشن شدن خودکار چراغ‌ها در تاریکی و جلوگیری از ورود افراد متخلف
  • ایجاد فضایی امن و آرام : جلوگیری از ایجاد مزاحمت صوتی ناشی از روشن و خاموش کردن مداوم چراغ‌ها
  • زیبایی و ظرافت : استفاده از چراغ‌های LED و SMD کم مصرف
  • هزینه کم نصب : هزینه نصب سنسور مشاعات نسبت به سایر روش ها کمتر می‌باشد زیرا نیاز به سیم کشی و نصب کلید و پریز ندارد.

معایب نصب سنسور مشاعات:

  • تنظیم حساسیت : اگر تنظیمات سنسور روی درجه حساسیت به درستی تنظیم نشود، با کوچکترین حرکت از قبیل ورود گربه به پله، حیاط، پارکینگ و … چراغ ها روشن می شوند.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری: سنسورها و تایمرها ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند.
  • مشکلات عملکردی: گاهی اوقات سنسورها به درستی عمل نمی‌کنند و ممکن است چراغ‌ها در زمان مناسب روشن یا خاموش نشوند.

مزایا و معایت نصب سنسور مشاعات

انواع سنسور مشاعات راه پله و پارکینگ

در ادامه با انواع سنسور های حرکتی مشاعات آشنا خواهیم شد. این نوع سنسور با تشخیص حرکت افراد، چراغ را روشن می‌کند. سنسورهای حرکتی در دو نوع سقفی و دیواری موجود هستند. چند مورد از این سنسور ها شامل :

  • سنسور حرکتی 140 درجه توکار که در حالت مربعی هستند و فقط در حالت افقی به اندازه‌ی ۱۴۰ درجه دید دارند و کاربرد این نوع سنسورها بیشتر در راهروهاست.
  • سنسور حرکتی ۳۶۰ درجه سقفی که دایره‌ای شکل هستند و در زاویه ی۳۶۰ درجه عمل می‌کنند؛ محل نصب این نوع سنسورها زیر سقفه و معمولا بعد از درب ورودی نصب می‌شوند. کاربرد این نوع از سنسورها در راه‌پله‌ها و پارکینگ‌هاست.
  • سنسور حرکتی ۱۸۰ درجه دیواری که روی دیوار نصب می‌شن و قدرت دید اون‌ها ۱۸۰ درجه‌ است؛ این سنسورها در محیط‌ های باز و محوطه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • سنسور و لامپ سر خود که لامپ سقفی یک قاب داره و وسط این قاب هم سنسور ۳۶۰ در جه قرار داره که معمولا در راه‌پله‌ها از اون استفاده می‌شود.

انواع سنسور مشاعات راه پله و پارکینگ

شما میتوانید از مشاوره متخصصان الکتروتات در انتخاب نوع و تعداد سنسور مورد نیاز شما تنها با یک تماس بهره مند شوید. الکتروتات با ارائه خدمات تخصصی در زمینه نصب و تعمیر انواع سنسور و تایمر مشاعات، آسایش و امنیت ساختمان شما را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

Main Menu