چراغ های مگنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

چراغ های مگنتی نسل جدیدی هستند که با ورودشان هم روشنایی و هم زیبایی و هم  کارایی بسیار خوبی به ارمغان می آورند.

گسترش علم و فناوری در این ایام بسیار چشم گیر و قابل دفاع بوده و هست. این روزها فناوری و دیزاین یک محیط با هم دست دوستی داده اند و با کمک همدیگر فضای زیباتر و کارایی بسیار خوب را به ما عرضه می کنند.

چراغ مگنتی چیست؟

چراغ مگنتی یا مولتی ترک، سیستم روشنایی از چراغ های ال ای دی است. با تکنولوژی مگنت طراحی می شود و نحوه کاربرد و نصب این چراغ ها به این شکل است که میتوانید منابع نور و ریل های سیستم روشنایی را با کمک مگنت بهم دیگر متصل کنید.

چراغ های مگنتی کم جا تر و زیباتر در دیزاین محیط مد نظرتان بکار می آیند.

توجه داشته باشید که این محصول به تازگی وارد بازار شده است. و به همین علت شرکت های محدودی به فروش آن می پردازند.

چه بسا همان شرکت های محدودی هم که به فروش به این دست محصول ها می پردازند با قیمت های عجیبی در بازار عرضه می کنند. حال باید با شما به سراغ شرکت هایی بروید که با تضمین اصالت کالا و کیفیت مطلوب  محصولی مقرون به صرفه تر داشته باشید.

برای خرید چراغ های مگنتی در الکتروتات به این قسمت مراجعه کنید.

محدودیت و دسترسی مشتریان

چراغ های مگنتی همانطور که اشاره کردیم نسل جدیدی از خط تولید روشنایی به حساب می آید. اما آیا این غیر قابل دسترسی در همه جا به معنی بی کیفیتی یا کم طرفدار بودن این برند است؟

باید در جواب بگوییم خیر اینطور نیست. بلکه شرکت های معدودی در حال پرزنت کردن این محصولات هستند . این اتفاقا به مشتریان کمک می کند که در مقابل قدرت انتخاب و تصمیم گیری در اختیار آنها گذاشته شود که این وضعیت به طبع بهتر است. این امکان را می دهد با دقت بیشتری بررسی کنند و بهترین و کارامد ترین برند را ازشرکت هایی که اصالت کالا را تضمین می کنند خریداری کنند.

نمونه چراغ های مگنتی

کاربرد چراغ های مگنتی

همانطور که اسمش پیداست این چراغ ها در هر مکان و ابعادی برای روشنایی محیط بکار می اید. اما اینکه کجا و چگونه استفاده شود بسیار مهم است. کارایی یا برتری آن برای بعضی با دیگر منبع های روشنایی چیست قابل تامل است.

در توضیح این دست از چراغ ها گفتیم سیستم روشنایی از چراغ های ال ای دی است. با تکنولوژی مگنت طراحی می شود. نحوه کاربرد و نصب این چراغ ها به این صورت است که شما می توانید منابع نور و ریل های سیستم روشنایی را به وسیله مگنت به یکدیگر متصل کنید. اما بر خلاف سیستم نور های قدیمی قابلیت جا به جایی در محیط را دارند.

و علاوه بر این نیاز چندانی به تکنسین برای جابه جایی آن وجود ندارد. با این وجود اگر درباره ی چراغ های مگنتی از ما می پرسید این محصول قابلیت استفاده در دکوراسیون های داخلی و خارجی، مسکونی ، تجاری و.. را دارد.

ما در اینجا 10 گروه برای طراحی داخلی به شما معرفی میکنیم. پیشنهاد می کنیم حتما به این سایت سری بزنید.

قابلیت خاص

باید بگوییم چراغ های مگنتی از جمله ابزارهای دکوراتیو در صنایع معماری شناخته شده است. و طراحی و آسان نصب شدن این دست از چراغ ها دست افراد را دیزاین محیط های مدنظرشان باز می گذارد. و زیبایی و سادگی و راحتی را برای افراد به همراه دارد.

بنابراین خیالتان راحت می توانید حتی بعد از اتمام کار نیز سیستم روشنایی را بر اساس سبک دکوراسیون انتخابی، جا به جا نموده و آن را تغییر دهید .

نمونه کار چراغ مگنتی

مزایای چراغ های مگنتی نسبت به سایر وسیله های روشنایی:

یکی از مزایای چراغ های مگنتی این است که طراحی آن بر پایه ی 48 ولتاژ است. و کسانی که آشنایی با این امور دارند قطعا می دانندکه برای مصارف عمومی برای افراد خطری برای افراد ندارد. و نمی تواند پیامد ناگواری را برای کسی رقم بزند.

بنابر این یکی از مزیت های مهم این چراغ ها ایمنی بالای این محصولات است.

دیگر مزیت این چراغ ها این است که ریل های مغناطیسی تو کار انجام میگیرند.  مانند سایر محصولات نیستند و این باعث زیبایی و تمیزی کار شما خواهد شد و صد البته زیبایی بیشتر.

دیگر مزیت این است که با جابه جایی سریع و آسان این چراغ ها این امکان را به شما می دهد. و به راحتی تغییر دکوراسیون داده و متحمل هزینه های گزاف نشوید.

دیگر اینکه محدودیتی در انتخابش ندارید ودستتان حسابی باز است. زیرا با بودن ریل های مغناطیسی می توانید لامپ های بیشتری را به آن اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − سه =

Main Menu