معرفی ریسه شلنگی

در این مقاله به به معرفی ریسه شلنگی و بررسی نکات مهم  و کاربرد آن در نمای ساختمان میپردازیم .

ریسه شلنگی به نوعی از منبع نور روشنایی گفته می‌شود که به صورت خطی و یکدست بدون فاصله ایجاد نور می‌کند که گاهی به آن شلنگ نوری یا نور مخفی گفته می‌شود. اندازه و متراژ مورد نظر و تنوع رنگ از ویژگی مهم این منبع نوربه حساب می آید . مکانهای مورد استفاده از ریسه شلنگی متنوع می باشد و محدودیت خاصی ندارد . برای استفاده از ریسه های شلنگی در داخل ساختمان در سقف کناف و موارد دیگر می‌توان از ریسه های معمولی یا بدون iP استفاده کرد .

اما نکته مهم در استفاده از ریسه های شلنگی برای نمای ساختمان این است که ریسه مورد نظر درجه حفاظت iP65 را دارا باشد . در نمای ساختمان و یا فضای باز به دلیل وجود رطوبت و یا گرد و غبار ریسه های iP دار استانداردتر از ریسه های معمولی می باشد .

از ریسه شلنگی می توان برای روشنایی منزل مسکونی، کافه ، هتل ها ، مراسم جشن ، و ….. استفاده کرد . نوع رنگ و انعطاف این محصول باعث شده است که در معماری مدرن از این محصول استفاده بسیار شود .

انواع ریسه های شلنگی

ریسه های شلنگی به انواع مختلف تقسیم می‌شوند :

  1. ریسه شلنگی گرد
  2. ریسه شلنگی فلکسی
  3. ریسه نئون فلکسی
  4. ریسه ۲ لاین
  5. ریسه ۳ لاین
  6. ریسه ۳ بعدی

توصیه مهم برای استفاده از ریسه های شلنگی در نمای ساختمان ریسه های iPدار می‌باشد که در کلیه مدلهای ذکر شده موجود می باشد . متریال و قطعات استفاده شده در این محصول به گونه ای است که در برابر رطوبت و گرما و گرد و غبار محفوظ می باشد .

ریسه های فلکسی نوعی از ریسه iP دار است

که smdهای استفاده شدهدر این محصول دیده نمی‌شود و به صورت یکنواخت و یکدست دیده می‌شود و باعث زیباتر شدن محصول و محل نصب می‌شود . از ریسه های فلکسی به دلیل انعطاف و تنوع رنگ در نمای ساختمان ها استفاده می‌شود و از نظر قیمت تقریبا جزو گرانترین نوع از ریسه ها به شمار می آید . ریسه های فلکسی تنوع رنگ بالایی دارد و از طول عمر زیادی برخوردار است . محل برش کلیه ریسه های شلنگی ۱ متر می‌باشد و به همین دلیل می توان در متراژ مورد نظر از آنها استفاده کرد .

تنوع ریسه های شلنگی در فروشگاه الکتروتات به چندین مدل و برند و قیمت تقسیم می‌شود و برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و دریافت قیمت ۰۲۱۳۳۹۳۴۰۷۴ و در واتس آپ با شماره ۰۹۱۲۸۷۱۳۷۷۱ در تماس باشید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

Main Menu