نکات مهم برای انتخاب منبع نور در نمای ساختمان

نورپردازی نمای ساختمان و اهمیت و روش و محصولات مورد استفاده در آن را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. بسیاری از طراحان و سازندگان ساختمان شاید اصلی ترین دلیل استفاده از محصولات روشنایی در نورپردازی نمای ساختمان را به دلیل زیباسازی نما و جلب نظر انجام دهند. ولی یکی دیگر از موارد مهم را می‌توان اهمیت امنیت ساختمان اشاره کرد .

از مهم ترین محصولات روشنایی پرکاربرد در نمای ساختمان می‌توان به والواشر و جت لایت و ریسه شلنگی و چراغهای دکوراتیو اشاره کرد . توصیه کلی و مهم به مصرف کنندگان محصولات روشنایی برای نمای ساختمان این است که حتی المقدور از بهترین کیفیت تجهیزات روشنایی مورد نظر در نمای ساختمان استفاده کنند .

چرا که بعد از نصب هر یک از موارد فوق دسترسی دوباره به هر چراغ در نمای ساختمان جهت تعویض یا تعمیر کار سختی می‌باشد ، به همین دلیل استفاده از محصول با کیفیت با طول عمر بالا به کلیه مصرف کنندگان پیشنهاد می‌شود . برای اطلاع از محصولات بیشتر و کسب مشاوره و دریافت قیمت محصولات می توانید با شماره ثابت ۰۲۱۳۳۹۳۴۰۷۴ و در واتس آپ با شماره ۰۹۱۲۸۷۱۳۷۷۱ در تماس باشید . همچنین میتوانید محصولات مورد نیاز خود را از طریق سایت الکتروتات سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

Main Menu